Boşanma Avukatı Bakırköy

Boşanma Davası AvukatıMakaleler5 Yorum18 Ağustos 2014

Boşanma eylemi eşlerin mevcut evliliklerini devam ettirmek istememeleri nedeniyle açacakları boşanma davası neticesinde yasal olarak ayrılmaları anlamına gelmektedir. Yasal olarak ayrılabilmek adına eşlerin haklı boşanma sebepleri sahibi olmaları ve boşanma davası açarak hakim kanaati oluşturmaları gerekmektedir. 4721 sayılı Türk Medeni Kanunu eşlerin boşanma davası içerisinde öne sürebilecekleri nedenleri belirtmektedir. Bakırköy içerisinde oturan eşler boşanma davası açarak boşanmak istemeleri durumunda boşanma avukatı tarafından hukuki destek almaları onların en kısa süre içerisine ayrılabilmelerine olanak sağlar. Boşanma avukatı Bakırköy içerisinde ikamet eden kişilerin ihtiyaçları olan hukuki desteği sağlamaktadır. Bakırköy ilçesinde boşanma davası açarak yasal olarak ayrılmayı hedefleyen bireylerin boşanma avukatı tutması onlara mutlak fayda sağlayacaktır.

Boşanma Avukatı Bakırköy

boşanma davaları da olmak üzere hiçbir dava için avukat tutulması zorunlu değildir fakat boşanma davası açacak kişilerin gerek hak kaybı yaşamamaları adına gerekse de boşanma davasının en kısa sürede neticelenmesi adına boşanma avukatı tutmaları onlara mutlak fayda sağlayacaktır.

Boşanma avukatı Bakırköy içerisinde ikamet eden bireylerin boşanma sürecinde ihtiyaçları olan hukuki hizmeti sağlamaktadır.

Bakırköy’deki Boşanma Avukatları

Farklı boşanma davası türleri bulunmaktadır ve açılacak olan boşanma davasının türüne göre boşanma süreci daha uzun ve ya daha kısa sürebilmektedir. Eşlerin boşanma ile ilgili konularda uzlaşma içerisinde olması durumunda açılacak olan boşanma davası usul ve şekil yönünden “anlaşmalı boşanma davası” olarak adlandırılmaktadır. Anlaşmalı boşanma davası içerisinde eşler nafaka, velayet, mal paylaşımı ve tazminat gibi konularda uzlaşma içerisinde olmaktadır. Eşler uzlaşma içerisinde oldukları konuların bulunduğu bir boşanma protokolü ile anlaşmalı boşanma davası açabilirler. Fakat hazırlanacak boşanma protokolü uzman bir boşanma avukatı tarafından hazırlanması durumunda eşlerin tek celsede boşanmaları sağlanabilir. Boşanma avukatı Bakırköy içerisinde ikamet eden ve anlaşmalı boşanma davası açarak ayrılmak isteyen bireylere anlaşmalı boşanma protokolü hazırlanması da dahil olmak üzere süreç içerisinde ihtiyaçları olan hukuki desteği sağlamaktadır.

Eşlerin boşanma ile ilgili konularda fikir ayrılığı yaşamaları durumunda ise açılacak olan boşanma davası çekişmeli olarak görülecektir. Çekişmeli boşanma davalarında eşlerin hak kaybı yaşama olasılıkları daha yüksektir. Nafaka , velayet, mal paylaşımı, tazminat gibi konularda bireyler hak kaybı yaşayabilmektedirler. Boşanma avukatı Bakırköy ilçesinde ikamet eden kişilerin olası hak kaybı yaşamalarının önüne geçilmesi adına mutlak fayda sağlamaktadır.

Etiketler: , ,

Boşanma Avukatı Bakırköy Hakkında Yapılan Yorumlar

1. Sedef diyor ki:

boşanacağım ama dava süreci hakkında bilgim yok ne yapmalıyım

2. Güliz diyor ki:

boşanmak istiyorum ama yardım gerekiyor

3. Ayça diyor ki:

zor durumdayım yardımcı olabilir misiniz

4. Duygu diyor ki:

eşimi sevmiyorum yardım lütfen

5. Koray diyor ki:

boşanma sonrası çocuğumun durumu ne olur