Boşanma Avukatı Fatih

Boşanma Davası AvukatıMakaleler4 Yorum22 Ağustos 2014

Boşanma davası açarak mevcut evliliğini sonlandırmak isteyen bireylerin boşanmalarının gerçekleşebilmesi için Medeni Kanun uyarınca haklı bir boşanma sebebinin olması gerekmektedir. 4721 sayılı Türk Medeni Kanunu bireylerin boşanma gerçekleştirmeleri adına açacakları boşanma davası içerisinde öne sürebilecekleri boşanma nedenlerini özel boşanma sebepleri ve genel boşanma sebepleri olarak ayırmaktadır. Bireyler boşanma sürecinden en kısa sürede sıyrılabilmek adına kimi boşanma avukatı tutmak istemektedirler. Bilindiği gibi ülkemizde dava sürelerinin uzun olması bireylerin boşanma avukatı tutmalarının önemini de arttırmaktadır. Boşanma sürecinde boşanma avukatı Fatih ilçesinde ikamet eden kişilere bu zorlu süreç içerisinde hukuki destek sağlamaktadır.

Boşanma Avukatı Fatih

Boşanma avukatı Fatih içerisinde oturanlara en kısa sürede boşanabilmeleri adına destek sağlamanın yanı sıra boşanma neticesinde doğabilecek hak kayıplarının yaşanmaması adına da destek sağlamaktadır. Boşanma avukatı Fatih içerisindeki bireylere boşanma sonrasında doğabilecek nafaka, velayet, mal paylaşımı, tazminat gibi konularda hak kaybı yaşamamaları adına hukuki bilgisi sayesinde yardımcı olmaktadır.

Boşanma davası açarak yasal olarak ayrılmayı hedefleyen bireylerin boşanma avukatı tutmaları zorunlu olmamaktadır. Fakat boşanma avukatı Fatih içerisinde boşanma gerçekleştirecek kişilerin en kısa süre içerisinde boşanabilmelerini sağlayabilmektedir.
Bilindiği gibi boşanma süresini belirleyen en önemli unsur boşanma türü ve boşanma avukatı tutulması olmaktadır. Boşanma türü eşlerin boşanmanın konularında fikir birliği içerisinde olması durumunda “anlaşmalı boşanma” eşlerin boşanma ile ilgili konularda fikir ayrılığı yaşamaları durumunda ise “çekişmeli boşanma” olarak adlandırılır.

Fatih’deki Boşanma Avukatları

Çekişmeli boşanma davası açacak kişilerin eşleri ile uzlaşma içerisinde olmamaları durumu eşlerden birisinin ve ya ikisinin birden nafaka, velayet, mal paylaşımı ve tazminat gibi konularda hak kaybı yaşamaları olasılığını arttırmaktadır. Bu nedenle çekişmeli boşanma davası açacak kişilerin boşanma avukatı Fatih tarafından hukuki destek almaları daha da önem arz etmektedir. Diğer yandan çekişmeli boşanma davası süre olarak daha uzun zaman diliminde neticelenmektedir. O nedenle boşanma avukatı Fatih ilçesinde ikamet eden kişilerin en kısa sürede boşanabilmeleri adına yine önem taşımaktadır.

Diğer yandan eşlerin anlaşmalı boşanma davası açabilmeleri için boşanma protokolü imzalamaları gerekir. Boşanma protokolü olmaksızın anlaşmalı boşanma gerçekleştirilememektedir bu yüzden eşlerin anlaşmalı boşanma protokolü hazırlanması aşamasında boşanma avukatı Fatih tarafından alınacak hukuki destek bireylere tek celsede boşanmanın kapısını açmaktadır.

Boşanma Avukatı Fatih Hakkında Yapılan Yorumlar

1. ayşegül diyor ki:

boşanmak istiyorum ama ne yapmam gerektiğini bilmiyorum

2. Ayça diyor ki:

boşanma davasını ben mi açmalıyım

3. Uğur diyor ki:

boşanma davası nerde açılır

4. Deniz diyor ki:

Emeğinize sağlık size nasıl ulaşabilirim?

Boşanma Avukatı Fatih Hakkında Yorum Yaz