Boşanma Avukatı Kağıthane

Boşanma Davası AvukatıMakaleler7 Yorum31 Ağustos 2014

Boşanma davası eşlerin yasal olarak ayrılmalarını sağlayan dava türüdür ve eşler boşanma davası açmaksızın evliliklerini sonlandıramamaktadır. Boşanma davası açacak kişiler açısından boşanma sürecinin sağlıklı bir şekilde ilerlemesi adına boşanma avukatı tutulması oldukça önemlidir. Kağıthane ilçesinde ikamet eden ve boşanmaya karar vermiş bireylerin bu süreçte tutacakları boşanma avukatı onların gerek en kısa süre içerisinde boşanma gerçekleştirmeleri gerekse de boşanma davası neticesinde hak kaybı yaşamamaları adına önemlidir. O nedenle boşanma avukatı Kağıthane ilçesinde ikamet eden kişilere tutulması önerilen uzman hukukçulardır.

Boşanma Avukatı Kağıthane

Bilindiği gibi eşlerin boşanma konularında fikir birliği içerisinde olması durumunda anlaşmalı olarak eşler boşanabilmektedirler. Anlaşmalı boşanma gerçekleştirmenin belirli şartları vardır ve bu şartlar yerine getirilmeden anlaşmalı boşanma davası açılamamaktadır. Medeni Kanun anlaşmalı boşanma şartlarını şu şekilde sıralamaktadır.

1-      Eşler en az 1 yıl süre evli kalmış olmalıdırlar.

2-      Eşlerin boşanma konularında fikir birliği içerisinde olduklarını beyan ettikleri bir anlaşmalı boşanma protokolü (anlaşmalı boşanma sözleşmesi) imzalamaları gerekir.

3-      Eşler boşanma davası duruşma gününde mahkeme salonunda hazır olmalıdırlar.

Anlaşmalı boşanma şartlarının yerine getirilmesi durumunda eşler anlaşmalı olarak boşanabilmektedirler. Anlaşmalı boşanma şartları arasında bulunan anlaşmalı boşanma protokolü hazırlanması ve imzalanması dikkatle üzerinde durulması gereken bir unsurdur bu nedenle anlaşmalı boşanma protokolü hazırlanırken boşanma avukatı Kağıthane ilçesinde oturan bireylere hukuki destek vermektedir. Anlaşmalı boşanma protokolünde yapılacak olan ufak tefek hatalar bile boşanma davasının reddi ile sonuçlanabilmektedir. O nedenle boşanma avukatı Kağıthane tarafından alınacak olan destek önemli olacaktır.

Diğer yandan eşlerin boşanma konularında uzlaşma içerisinde olmaması durumunda çekişmeli boşanma davası açılabilmektedir. Çekişmeli boşanma davasında eşler nafaka, velayet, mal paylaşımı ve tazminat gibi hususlarda fikir ayrılığı yaşayabilmektedir. Çekişmeli boşanma davalarında eşlerin bir türlü uzlaşamaması yaşanacak olan hak kayıplarının da olasılığını arttırmaktadır. O nedenle çekişmeli boşanma davası açacak olan bireylerin bu süreçte boşanma avukatı Kağıthane tarafından etkin bir şekilde savunulması olası hak kayıplarının da önüne geçecektir.

Boşanma avukatı Kağıthane ilçesinde ikamet eden bireylerin gerek anlaşmalı boşanma gerekse de çekişmeli boşanma olsun ihtiyaç duydukları hukuki desteği sağlamaktadır.

Hemen Uzman Boşanma Avukatına Danış!!

Boşanma Avukatı Kağıthane Hakkında Yapılan Yorumlar

1. Işıl diyor ki:

boşanmada şahit konusunda yardım

2. Pelin diyor ki:

boşanma davası avukatı arıyorum

3. Tarık diyor ki:

Bu konuda sizden destek istiyorum

4. Sedef diyor ki:

boşanma avukatı tutmalımıyım

5. Sedef diyor ki:

eşimi artık sevmiyorum ne yapmalıyım

6. Sercan diyor ki: