Boşanma Avukatı Şişli

Boşanma Davası AvukatıMakaleler1 Yorum26 Ağustos 2014

Boşanma avukatı Şişli içerisinde ikamet eden kişilere hukuki destek sağlayarak onların yasal olarak boşanmalarını sağlayacak boşanma davası sürecini yönetmektedir. Boşanma davası sürecinin uzman bir hukukçu tarafından yürütülmesinin eşlere mutlak faydaları bulunmaktadır. Boşanma avukatı Şişli içerisinde ikamet eden burada boşanma davası açacak olan kişilere faydası gerek boşanma sürecinin en kısa sürede neticelendirilmesi gerekse de boşanma neticesinde eşlerin karşılaşabileceği hak kayıplarının önüne geçilmesi olacaktır. Boşama avukatı Şişli ilçesinde eşlerin boşanmaya karar vermeleri durumunda onları süreç içerisinde hukuki anlamda desteklemektedir.

Boşanma Avukatı Şişli

Eşler boşanma sürecinde fikir ayrılığı yaşayabilmektedir. Bu da bireylerin nafaka, velayet, mal paylaşımı ve tazminat gibi son derece önemli konularda hak kaybı yaşamalarına neden olmaktadır. Boşanma davası neticesinde bu tip konularda hak kaybı yaşanmaması adına bireylere mutlak suretle boşanma avukatı tutmaları önerilir. Boşanma davaları da dahil olmak üzere hiçbir dava için bireylerin avukat tutma zorunlulukları yoktur. Fakat yaşanabilecek hak kayıpları ve ülkemizdeki boşanma davası süreleri göz önünde bulundurulduğunda boşanma avukatı tutmanın da önemi ortaya çıkmaktadır.

Boşanma avukatı Şişli ilçesinde ikamet eden ve boşanmaya karar vermiş kişilerin boşanma davası sürecinde karşılaşabilecekleri zorlukların giderilmesi adına hizmet vermektedir. Ve bireylerin boşanma avukatı tarafından alacakları hukuki hizmet onlara mutlak fayda sağlayacaktır.

Eşlerin boşanma konusunda ve boşanmayı ilgilendiren diğer konularda fikir birliği içerisinde olması durumunda açılacak olan boşanma davası türü “anlaşmalı boşanma davası” olarak adlandırılmaktadır. Anlaşmalı boşanma davasının 4721 sayılı Türk Medeni Kanunu uyarınca belirli şartları vardır ve bu şartlar yerine getirilmemesi durumunda eşler anlaşmalı olarak boşanamamaktadırlar. Anlaşmalı boşanma davası açacak eşlerin en az bir yıl evli kalmaları gerekmektedir. Diğer bir şart ise eşlerin boşanma konularında fikir birliği içerisinde olduklarını beyan ettikleri bir boşanma protokolü imzalamaları gerekir. Boşanma protokolü önemli bir aşamadır. Boşanma protokolünde yapılacak bir hata anlaşmalı boşanma davasının reddi gibi bir durum ortaya çıkarabilmektedir. O nedenle boşanma protokolü hazırlanması uzman bir hukukçu tarafından yapılmalıdır. Boşanma avukatı Şişli içerisinde anlaşmalı olarak boşanacak eşlerin bu süreçte ihtiyaçları olan anlaşmalı boşanma protokolünü hazırlayarak eşlerin tek celsede boşanabilmelerini sağlayabilmektedir. Anlaşmalı boşanmanın son şartı ise eşlerin duruşma gününde mahkeme salonunda olmaları ve boşanma protokolü içerisinde verdikleri beyanları tekrar teyit etmeleri gerekir.

Boşanma Avukatı Şişli Hakkında Yapılan Yorumlar

1. Can diyor ki: