Boşanma Davası AvukatıMakaleler2 Yorum8 Eylül 2014

Boşanma süreci zorlu bir süreçtir. Bu süreç içerisinde eşler maddi ve manevi olarak yıpranmakta ve varsa çocuklar da bu süreçten psikolojik olarak olumsuz etkilenmektedir. O nedenle eşler boşanma sürecinin en hızlı şekilde neticelenmesini arzu ederler. Boşanma sürecinin en kısa sürede boşanma ile sonuçlanması adına eşlerin bu süreci doğru yönetmeleri önemlidir. Boşanma avukatı Zeytinburnu ilçesinde ikamet eden kişilerin en kısa sürede boşanma gerçekleştirmeleri adına onların ihtiyacı olan hukuki desteği sağlamak amacıyla hizmet vermektedir. Boşanma avukatı Zeytinburnu içerisinde boşanmaya karar vermiş kişilere gerek en kısa sürede boşanma gerekse de boşanmadan doğacak olan hak kayıplarının önüne geçilmesi noktasında mutlak fayda sağlar.

Boşanma Avukatı Zeytinburnu

Boşanma sürecinde eşlerin boşanma konularında uzlaşma içerisinde olduğu durumlarda açılacak olan boşanma davası türü anlaşmalı boşanma davası olmaktadır. Anlaşmalı boşanma davalarında eşlerin mutlaka uzlaşma içerisinde oldukları konuların bulunduğu bir anlaşmalı boşanma davası protokolü (sözleşmesi) imzalamaları gerekir. Boşanma avukatı Zeytinburnu eşlerin ihtiyacı olan anlaşmalı boşanma protokolünün hazırlanması esnasında eşlere hukuki destek sağlayarak onların tek celsede boşanma gerçekleştirmelerini sağlayabilmektedir.  Diğer yandan eşlerin anlaşmalı boşanma protokolünü uzman olmayan biri ile hazırlamaları ya da kendileri hazırlamaları durumunda anlaşmalı boşanma davasının reddi gibi bir durum da ortaya çıkabilmektedir. Anlaşmalı boşanma protokolü uzmanlık gerektiren bir husustur.

Eşlerin boşanma ile ilgili konularda fikir ayrılığı yaşaması durumunda açılacak olan boşanma davası türü çekişmeli boşanma davası olmaktadır. Çekişmeli boşanma davalarında eşler sıklıkla hak kaybı yaşayabilmektedirler. Nafaka velayet, mal paylaşımı, tazminat gibi hususlarda eşlerin hak kaybı yaşamamaları adına Boşanma avukatı Zeytinburnu ilçesinde boşanma gerçekleştirecek olan kişilere destek olmaktadır.

Her ne kadar boşanma davası için boşanma avukatı tutulması şart koşulmamış olsa bile gerek boşanma davası süreleri gerekse de boşanma neticesinde oluşabilecek hak kayıpları göz önüne alınırsa boşanma avukatı Zeytinburnu ilçesinde ikamet eden kişilerin sağlıklı bir şekilde boşanma sürecini atlatmalarını sağlamaktadır. Zeytinburnu ilçesinde yaşayan çiftler boşanmak istemeleri durumunda kendilerini savunacaklarını düşündükleri en iyi boşanma avukatı ile bu süreci yönetebilirler.

Boşanma Avukatı Zeytinburnu Hakkında Yapılan Yorumlar

1. kamile diyor ki:

boşanma sonrası nafaka için yardım lütfen

2. Hülya diyor ki:

boşanmak istiyorum Boşanma Avukatı Zeytinburnu konusunda size danışabilir miyim