Boşanma Davası Avukatı Masrafları

Boşanma Davası AvukatıMakaleler2 Yorum28 Ocak 2015

Boşanma davası açarak evliliğini sonlandırmak isteyen kişilerin bu süreçte avukat tutmak istemeleri durumunda merak ettikleri konuların başında boşanma davası avukatı masrafları gelmektedir. Boşanma davası avukatı masrafları, tutulacak olan avukatın deneyimine ve boşanma davasının türüne göre farklılık göstermektedir.

Boşanma Davası Avukatı Masrafları

Boşanma davası avukatı masraflarını belirleyen iki önemli unsurdan birisi olan boşanma davası türü ile ilgili olarak bireylerin açacakları boşanma davasının çekişmeli boşanma mı yoksa anlaşmalı boşanma mı olduğu boşanma davası avukatı masrafları açısından önemlidir. Boşanma süreci içerisinde eşlerin tüm konularda anlaşmaları durumunda anlaşmalı boşanma gerçekleştirmeleri, boşanma davası iş yükünü ve boşanma davası süresini azaltacağı için boşanma davası avukatı masrafları da daha düşük olacaktır. Eşler boşanma süreci içerisinde herhangi bir konuda hemfikir olamamaları durumunda ise boşanma davası daha uzun sürecek ve iş yükü açısından daha zor olacağından dolayı boşanma davası avukatı masrafları da daha fazla olacaktır.

Boşanma Davası Avukatı Masrafları Ne Kadar Tutar

Boşanma davası avukatı masrafları ile ilgili olarak belirleyici olan bir diğer unsur ise boşanma avukatı deneyimi olmaktadır. Boşanma davalarında uzman ve bu alanda deneyim sahibi boşanma avukatları masrafı daha fazla olacaktır. Lakin boşanma zor bir süreçtir ve bu süreç içerisinde bireyler gerek sosyal gerekse de psikolojik olarak olumsuz etkilenebilmektedir. Bu noktada deneyimli boşanma avukatı tutmak bireylere en kısa süre içerisinde boşanma davasının sonuçlandırılmasını ve boşanmadan kaynaklanacak haklarının korunmasını sağlayacaktır. Deneyimli boşanma avukatı, müvekkilinin velayet, mal paylaşımı, nafaka, tazminat gibi konularda hak kaybı ile karşılaşmalarının önüne geçebilmektedir. Boşanma davalarında bu tür konularda hak kaybı yaşanma olasılığı oldukça fazla ve sıklıkla görülmektedir.O nedenle bireylerin bu süreçte uzman bir boşanma davası avukatı ile boşanma davası açmaları önerilmektedir

Boşanma davası yürütülürken bireylerin boşanma avukatı tutmaları, çocuğun velayeti, mal paylaşımı, tazminat, nafaka gibi bir çok konuda yasal haklarını korumak açısından önemlidir. Bireylerin yasal hak kaybı ile karşılaşmamaları adına hizmet veren boşanma avukatları aynı zaman boşanma davasının da en kısa süre içerisinde sonuçlanması adına gerekli prosedürlerin etkili bir şekilde yerine getirilmesini sağlarlar.

Etiketler: , , , , , ,

Boşanma Davası Avukatı Masrafları Hakkında Yapılan Yorumlar

1. Numan diyor ki:

Bu konuda sizden destek istiyorum

2. lütfüye diyor ki:

boşanma davasını ben mi açmalıyım

Boşanma Davası Avukatı Masrafları Hakkında Yorum Yaz