Boşanma Davası Avukatı Tutmanın Avantajları

Boşanma Davası AvukatıMakaleler1 Yorum12 Ocak 2015

Boşanma Davası Avukatı Tutmanın Avantajları

Boşanma davası açacak kişilerin bu süreçte hukuki prosedürleri hızlı ve hukuka uygun bir şekilde yerine getirmeleri önemli bir konudur. Öyle ki açılacak boşanma davası, hukuki temellere dayanmadığı zaman boşanma davasının reddi söz konusu olacaktır. Bu nedenle boşanma davası avukatı tutmak bireylere bir çok açıdan avantaj sağlayacaktır. Boşanma davası avukatı tutmanın avantajları nelerdir diye merak eden bireyler açısından boşanma davası avukatı tutulmasının getireceği avantajlardan bir kaçını şu şekilde sıralayabiliriz;

1- Boşanma Davası Avukatı Boşanmanın Gerçekleşmesini Sağlar

Boşanmak istiyorum diyen kişilerin öncelikle hedefi evliliğin noktalanmasıdır. Bunun için açılacak olan boşanma davası hukuki temellere dayanmalıdır. Medeni Kanun boşanmanın nasıl ve hangi koşullarda gerçekleşeceğini belirtmektedir. Açılacak olan boşanma davasının hukuki temellere dayanmaması durumunda boşanma davası reddedilir.Reddedilen boşanma davaları incelendiğinde boşanma davasının usule uygun olarak açılmamış ya da boşanma nedenlerinin ispatının olmadığı gibi durumlar ile sıklıkla karşılaşılmaktadır. Boşanma davası açacak kişilerin bu süreçte boşanma davası avukatı tutmaları boşanma istemlerinin yerine getirilmesini sağlar.

2- Boşanma Davası Avukatı Boşanma Davası Süresini Direk Etkiler

Boşanma davası açacak kişiler açısından boşanma zor bir süreçtir ve bu sürecin uzaması daha fazla maddi ve manevi zorluk ile karşılaşılmasına neden olacaktır. Boşanma sürecinde eşler gerek psikolojik gerekse de sosyal açıdan bir çok olumsuz durum ile karşılaşabilirler. O nedenle boşanma davasının en kısa süre içerisinde sonuçlanması onlar açısından önemlidir. Boşanma davası avukatı tutmak bireylere hızlı ve kolay bir şekilde boşanma avantaşı sağlamaktadır.

3- Boşanma Davası Avukatı Yasal Haklarınızı Korur

Boşanma sonrası hak kaybı yaşanma olasılığı oldukça yüksektir. Taraflar, çocuğun velayeti, evlilik içerisinde edinilen malların paylaşımı (ev, araba, bankadaki birikimler, düğünde takılan takılar…) maddi veya manevi tazminat, yoksulluk nafakası, çocuk bakım nafakası…gibi bir çok konuda hak kaybı ile karşılabilmektedirler. Tarafların maddi ve manevi olarak herhangi bir hak kaybı ile karşılaşmamaları adına yasal haklarını etkin bir şekilde savunmaları gerekir. Bu durum hukuki açıdan bilgi ve deneyim gerektireceği için boşanma davası avukatı tutulması bireylere mutlak fayda sağlar. O nedenle yasal hakların korunması adına bireylere boşanma davası avukatı tutmaları önerilir.

Boşanma davası avukatı tutulması zorunlu bir durum değildir. Bireyler isterlerse boşanma davasını avukatsız da açabilirler. Fakat belirtmek gerekir ki boşanma davası avukatı olmadan boşanma davası açma, bireylere istenilen sonuç, zaman ve yasal haklar hususunda sıkıntılar yaşatabilmektedir. O nedenle her ne kadar zorunlu olmasa bile boşanma davası avukatı tutulması bireylere mutlak fayda sağlayacaktır.

Boşanma Davası Avukatı Tutmanın Avantajları, Boşanma Davası Avukatı Tutmanın Avantajları nelerdir, Boşanma Davası Avukatı Tutmanın Avantajları hakkında bilinmesi gerekenler

Boşanma Davası Avukatı Tutmanın Avantajları Hakkında Yapılan Yorumlar

1. Kazım diyor ki:

boşanma konusunda hukuki destek istiyorum

Boşanma Davası Avukatı Tutmanın Avantajları Hakkında Yorum Yaz