Boşanma Davası Avukatı Ücreti 2015

Boşanma Davası AvukatıMakaleler5 Yorum29 Aralık 2014

Boşanma davası açacak kişiler açısından zorlu boşanma sürecinin yürütülmesi adına hukuki destek almak, gerekli prosedürlerin doğru bir şekilde işletilmesi, sonucunda kolay ve hızlı bir şekilde boşanma gerçekleştirilmesini sağlamaktadır. Bu noktada bireylerin merak ettiği konulardan birisi de boşanma davası avukatı ücreti olmaktadır. Boşanma davası avukatı ücreti için belirleyici olan farklı unsurlar vardır. Açılacak boşanma davası türü, boşanma davası avukatı deneyimi, boşanma davasının nerede açılacağı… gibi değişik unsurlar boşanma davası avukatı ücreti açısından belirleyici olacaktır.

Boşanma Davası Avukatı Ücreti 2015

Boşanma davası avukatı ücretleri, her yıl bulunulan şehirde baronun açıklamış olduğu tavsiye niteliğindeki taban ücretlerle belirlenebilmektedir. Fakat baronun açıkladığı boşanma davası avukatı ücretleri tamamen tavsiye niteliği taşımaktadır ve boşanma avukatları bu ücretlere bağlı kalmak zorunda değillerdir. O nedenle boşanma davası avukatı ücreti tutulacak olan avukatın bilgi ve deneyimine göre değişiklik gösterebilmektedir.

Boşanma davası avukatı ücreti açsından belirleyici olacak bir diğer konu ise açılacak boşanma davasının türüdür. Eşlerin boşanma sürecinde anlaşmalı boşanma şartlarını yerine getiriyor olmaları durumunda anlaşmalı boşanma gerçekleştirilebilmektedir. Anlaşmalı boşanma davası, gerek süre gerekse de iş yükü açısından daha kolay olacağı için daha uygun boşanma davası avukatı ücreti ödenecektir. Eşlerin boşanma davası sürecinde herhangi bir konuda uzlaşma sağlayamamaları durumunda ise boşanma davası, çekişmeli olarak yürütülecektir. Çekişmeli boşanma davası anlaşmalı boşanma davası ile kıyaslandığında daha meşakkatli olacağı ve daha uzun süreceği için boşanma davası avukatı ücreti bu oranda daha fazla olacaktır.

Boşanma davası avukatı ücreti ile ilgili belirleyici olacak bir başka unsur ise boşanma davasının hangi şehirde açılacağıdır. Örneğin İstanbul’da boşanma davası açacak bir kişinin ödeyeceği boşanma davası avukatı ücreti ile Ankara’da boşanma davası açacak kişinin ödeyeceği boşanma davası avukatı ücreti aynı olmayabilmektedir. Bu yüzden en doğru bilgi yine iletişime geçilecek boşanma avukatından alınan bilgidir.

Boşanma davası avukatı ücreti için kesin bir bilgi almak ancak boşanma avukatları ile iletişime geçilerek öğrenilebilir. Bu nedenle boşanma davası için avukat tutmak isteyen bireylere kendilerini savunacağına inandığı en iyi boşanma avukatı ile iletişime geçerek ücret konusunda bilgi alması önerilir.

Boşanma Davası Avukatı Ücreti 2015 Hakkında Yapılan Yorumlar

1. Sertaç diyor ki:

boşanma davasını ben mi açmalıyım

2. Sedef diyor ki:

Boşanma Davası Avukatı Ücreti 2015 konusunda ne yapmam gerekiyor

3. Ertan diyor ki:

eşimden boşanacağım Boşanma Davası Avukatı Ücreti 2015 konusunda yardıma ihtiyacım var

4. kudret diyor ki:

merhaba,boşanma avukatı arıyorum nasıl yardımcı olabilirsiniz

5. Gamze diyor ki:

eşimden boşanmak için ne önerirsiniz

Boşanma Davası Avukatı Ücreti 2015 Hakkında Yorum Yaz