Boşanma Davası Avukatı Ücretleri 2015

Boşanma Davası AvukatıMakaleler2 Yorum4 Aralık 2014

Boşanma davası avukatı tutarak boşanma sürecini en kolay şekilde sonlandırmak isteyen kişilerin bu süreçte ihtiyaç uzman bir boşanma davası avukatı için ödeyecekleri ücretler merak konusu olabilmektedir. Boşanma davası avukatı ücretleri pek çok unsura göre çeşitlilik gösterecektir. Örneğin boşanma davasının türü, boşanma davasının nerede açılacağı, tutulmak istenilen boşanma davası avukatı deneyimi.. gibi bir çok etken boşanma davası avukatı ücretleri açısından belirleyici olacaktır. O nedenle boşanma davası avukatı ücretleri için bilgi almak isteyen kişilerin bu konuda uzman boşanma avukatları ile iletişime geçerek en doğru bilgiye ulaşmaları mümkündür.

Boşanma Davası Avukatı Ücretleri 2015

Boşanma davası avukatı ücretleri içerisinde en önemli etken, açılacak olan boşanma davasının türü olacaktır. Boşanma davası türleri eşlerin boşanma sürecinde uzlaşma içerisinde olmaları ya da olmamaları esasına dayanır. Buna göre eşlerin boşanma sürecinde boşanmayı ilgilendiren bütün konularda uzlaşma içerisinde olmaları açılacak boşanma davasının “anlaşmalı boşanma davası” olmasını sağlar. Eşlerin boşanma konularında uzlaşma içerisinde olmaması durumunda ise “çekişmeli boşanma davası” açılmaktadır. Anlaşmalı boşanma davası gerek süre açısından gerekse de iş yükü açısından daha cazip olacağı için anlaşmalı boşanma davası açacak kişilerin boşanma davası avukatı ücreti açısından ödeyeceği miktar daha ekonomik olacaktır. Çekişmeli boşanma davaları ise daha karmaşık bir yapıdadır ve ortalama olarak 8 ay ile 1 yıl arasında bir sürede neticelenmektedir. Çekişmeli boşanma davası açacak kişiler açısından boşanma davası avukatı ücretleri biraz daha fazla olacaktır. Fakat çekişmeli boşanma davalarında velayet, mal paylaşımı, nafaka ya da maddi manevi tazminat konularında sıklıkla hak kaybı yaşanmaktadır. O nedenle çekişmeli boşanma davalarında bireylerin kendilerini savunacağını düşündüğü en iyi boşanma avukatı ile bu süreci yürütmeleri önerilmektedir.

Boşanma davası avukatı ücretleri açısından belirleyici olacak bir başka unsur ise tutulmak istenilen boşanma davası avukatı deneyimi olmaktadır. Boşanma davası avukatı deneyimi müvekkillerinin istenilen sonuçla boşanma davasının neticelenmesi adına mutlak fayda sağlamanın yanı sıra boşanmanın da en kısa sürede bitmesine olanak sağlar. Boşanma davası avukatı tecrübesi, boşanma davası avukatı ücretleri açısından da belirleyici olup tutulacak olan avukat ne kadar deneyimli ise buna paralel olarak ücret de o kadar artış gösterebilmektedir.

Boşanma davasının nerede açılacağı boşanma davası avukatı ücretleri açısından belirleyici olan bir diğer unsurdur. Burada da boşanma davası avukatı ücretlerini belirleyen boşanma davasının hangi ilde açılacağıdır. Örneğin İstanbul’da boşanma davası açacak kişilerin ödeyeceği miktar ile Kayseri’de boşanma davası açacak bir kişinin ödeyeceği boşanma davası avukatı ücreti farklı olabilecektir.

Boşanma davası avukatı ücretleri için kesin bir bilgi alınmak istenmesi durumunda bireylerin boşanma avukatları ile iletişime geçmeleri önerilmektedir.

Boşanma davası avukatı ücretleri ile ilgili Google’da en fazla arama yapılan kelimeler;

boşanma davası nasıl açılır

boşanma davaları

boşanma dilekçesi

boşanma avukat ücretleri 2015