Boşanma Davasını Nasıl Açarım?

Boşanma Davası AvukatıMakaleler3 Yorum26 Ocak 2015

Boşanmak isteyen bireylerin bu süreçte yasal olarak evliliklerini bitirebilmeleri için boşanma davası açmaları zorunludur. Bu süreçte merak edilen sorulardan birisi de boşanma davasını nasıl açarım sorusudur. Boşanma davası açmak isteyen kişilerin boşanma davasını açmaları gereken mahkeme Aile Mahkemesidir. Bireyler boşanma davası için gerekli belgeler ile birlikte Aile Mahkemesine başvuru yapabilirler. Fakat boşanma davasını nasıl açarım diye merak eden kişilerin boşanma davası açılması kadar boşanma davasını yürütmeleri de önemli bir konu olmaktadır.

Boşanma Davasını Nasıl Açarım

Boşanma davasının yürütülmesi uzmanlık ve deneyim gerektiren bir konudur. Bireylerin boşanma davasını hangi Aile Mahkemesine açacakları, boşanma davası için hangi nedeni öne sürecekleri, açılacak boşanma davasında öne sürülen boşanma nedenini nasıl savunacakları ve ispat edecekleri, boşanma davası ile ilgili olarak karşı taraftan taleplerin nasıl yapılacağı, yasal hakların neler olduğu ve nasıl korunacağı gibi bir çok husus ile ilgili bireylerin hukuki bilgi ve deneyime ihtiyaçları olacaktır. Bu nedenle boşanma davasını nasıl açarım diyen kişilere boşanma avukatı tutmaları önerilmektedir.

Boşanma avukatları boşanma süreci içerisinde müvekkillerinin ihtiyaç duyduğu desteği sağlayarak boşanmanın hızlı ve kolay bir şekilde sonlanmasını sağlarken diğer yandan velayet, mal paylaşımı, tazminat ya da nafaka gibi konularda beklentilerin karşılanması için çaba sarf etmektedir.

Boşanma davasını nasıl açarım diyen bireyler boşanma avukatları ile boşanma davası yürütmek zorunda değillerdir. Dilerler ise boşanma davası bireysel olarak da açılabilmektedir. Fakat süreç içerisinde yapılacak olan ufak tefek hatalar bile boşanma davası süresini uzatırken, boşanma davasının reddi ya da hak kaybı yaşanması ile sonuçlanabilmektedir. O nedenle boşanma davasını nasıl açarım diyen kişilere bu süreçte boşanma avukatları tarafından destek almaları önerilmektedir.

Boşanma Davasını Nasıl Açarım? Hakkında Yapılan Yorumlar

1. ayşegül diyor ki:

İyi günler Boşanma Davasını Nasıl Açarım? konusunda desteğe ihtiyacım var hukuki destek veriyor musunuz?

2. Nalan diyor ki:

Kolay gelsin ben Nalan boşanma için gerekli belgeler nelerdir?

3. keriman diyor ki:

teşekkürler yardımınız için