En Hızlı Boşanma Nasıl Olur?

Boşanma Davası AvukatıMakaleler14 Yorum9 Ocak 2015

En Hızlı Boşanma Nasıl Olur

Boşanma zor bir süreçtir ve bireyler açısından boşanma davasının uzaması süreci daha da zorlaştıracak unsurlardan birisidir. Bu nedenle en hızlı boşanma gerçekleştirmek bireyler açısından en makul olandır. En hızlı boşanma nasıl olur diye merak eden kişiler bu süreçte eşleri ile her konuda anlaşarak en hızlı boşanma gerçekleştirebilirler. En hızlı boşanma için bireylerin anlaşmalı boşanma davası açmaları gerekir. Anlaşmalı boşanma davası açılabilmesi ise 4721 sayılı Medeni Kanunda belirli şartlara bağlanmaktadır. Buna göre en hızlı boşanma nasıl olur diyen kişilerin anlaşmalı boşanma şartlarını yerine getirmeleri gerekir.

Peki Anlaşmalı Boşanma Şartları Nelerdir?

Öncelikle anlaşmalı boşanma gerçekleştirilebilmesi için eşlerin her konuda uzlaşma içerisinde olduğunu var sayarsak, eşler en az bir yıl evli kalmış olmalıdırlar. aksi durumda anlaşmalı boşanma gerçekleştirilememektedir. En hızlı boşanma nasıl olur diyen kişiler açısından anlaşmalı boşanma gerçekleştirilmesinin şartlarından bir diğeri ise eşlerin her konuda anlaştıklarını beyan ettikleri ayrıntılı ve hukuka uygun bir anlaşmalı boşanma protokolü imzalamaları gerekir.(bakınız: Anlaşmalı boşanma protokolü nedir ve nasıl hazırlanır?)
Anlaşmalı boşanma gerçekleştirerek en hızlı sürede boşanmak isteyen kişiler açısından boşanma davasına katılmak bir diğer anlaşmalı boşanma şartıdır. Yukarıda saydığımız 3 anlaşmalı boşanma şartını yerine getiren bireyler en hızlı boşanmayı gerçekleştirebilirler.

En Hızlı Boşanma İçin Ne Yapılmalıdır?

En hızlı boşanma gerçekleştirmek, bir anlamda tek celsede boşanma gerçekleştirmek olarak adlandırılabilir. Tek celsede boşanma gerçekleştirmenin esas unsuru hukuki prosedürleri doğru yerine getirmektir. O nedenle en hızlı boşanma nasıl olur diyen kişilere bu süreçte boşanma davası avukatı tutmaları önerilir. Her ne kadar boşanma davası avukatı tutulması zorunlu olmasa bile, bireylerin kendisini savunacağını düşündüğü en iyi boşanma avukatı ile boşanma davası açmaları onlara en hızlı boşanmayı getirecek, bunun yanı sıra boşanmadan kaynaklanabilecek hak kayıplarının da önüne geçebilecektir. O nedenle en hızlı boşanma nasıl olur diyen kişilerin boşanma avukatı tutmaları önemli bir adımdır.

Boşanma sürecinin en hızlı şekilde sonuçlanması isteniyorsa tarafların bu konuda uzlaşmış olmaları gerekir. aksi durumda açılacak olan boşanma davası çekişmeli olarak yürütülecektir.

En Hızlı Boşanma Nasıl Olur? Hakkında Yapılan Yorumlar

1. Ayberk diyor ki:

boşanma davası açmam gerek ne yapmalıyım

2. kudret diyor ki:

boşanma avukatı konusunda önereceğiniz birileri var mı

3. Ayça diyor ki:

4. Fatoş diyor ki:

5. Nazan diyor ki:

6. Ersan diyor ki:

boşanma davası nasıl açılır

7. Atiye diyor ki:

boşanma davası ortalama ne kadar sürer