Eşin İnternet Bağımlısı Olması Boşanma Nedeni

Boşanma Davası AvukatıBoşanma Nedenleri8 Yorum8 Aralık 2014

Boşanma davası açarak evliliğin sonlandırılabilmesi için bireylerin Medeni Kanun içerisinde belirlenmiş boşanma nedenleri arasından birisine ihtiyaçları vardır. Eşin internet bağımlısı olması boşanma nedeni olarak sayılabilmektedir. Evlilik birliğinin temelden sarsılması ve birlikte yaşama olgusunun imkansız hala gelmesi durumlarında bireyler boşanma davası açabilmektedirler.
Evlilik içerisinde eşlerden birisinin internet bağımlılığı nedeniyle yapması gereken yükümlülükleri yerine getirmemesi durumunda boşanma davası açılabilmektedir. Eşin internet bağımsılı olması sonucu boşanma davası açacak kişilerin bu süreçte boşanma davası ile ilgili olarak hukuki prosedürleri yerine getirmesi kolay bir boşanma gerçekleştirilmesine olanak sağlar. Boşanma davası içerisinde eşin internet bağımlısı olma durumunu boşanma nedeni olarak öne süren birey bu durumu ispatla yükümlüdür. Evlilik birliğinin temelden sarsılması ve ortak yaşamın kurulamadığına dair ispatın yapılamadığı durumlarda boşanma davası reddedilir.

Eşin İnternet Bağımlısı Olması

Eşin internet bağımlısı olması nedeniyle boşanma davası açacak kişilerin eşinin bu durumunun evliliği olumsuz etkilediği ve birlikte yaşamayı imkansız kıldığı yönünde hakim kanaati oluşturmaları gerekir.
Özellikle son yıllarda Facebook, Twitter, Google+, İnstagram gibi sosyal ağların ve paylaşım sitelerinin günlük hayatta sıklıkla kullanılmaya başlanması ile birlikte bireyler internet bağımlısı olabilmektedir. Bu durumda internet bağımlılığı evlilik içerisinde çocuğun bakımı, ev işlerinin yapılması, evin geçiminin sağlanması, sevgi, sadakat… gibi bir çok sorumluluğun yerine getirilememesine neden olmaktadır. Bu gibi durumlarda eşin internet bağımlısı olması boşanma nedeni olarak sayılmaktadır.

Eşin İnternet Bağımlısı Olması Nedeniyle Boşanma

Eşin internet bağımlısı olması nedeniyle boşanma davası açacak kişiler, boşanma davası nasıl açılır diye merak edebilmektedir. Boşanma davasının açılacağı yetkili mahkeme eşlerin birlikte ikamet ettikleri yerde bulunan Aile Mahkemeleridir. Bireyler boşanma dilekçeleri ile birlikte Aile Mahkemesine eşin internet bağımlısı olmasını boşanma nedeni göstererek boşanma davası açabilmektedirler.

Eşin internet bağımlısı olması sonucu açılacak boşanma davalarında bireylerin uzman bir boşanma avukatı ile iletişime geçerek boşanma davası sürecini yürütmeleri gerek en kısa sürede boşanma gerçekleştirilmesine gerekse de boşanma sonrası yaşanabilecek hak kayıplarının önlenmesine olanak sağlayacaktır. Her ne kadar boşanma davası için boşanma avukatı tutulması zorunlu olmasa bile boşanma avukatı tutmak bireylerin velayet, mal paylaşımı, nafaka ve de tazminat konularında hak kaybı yaşamalarını engellemektedir.

Eşin İnternet Bağımlısı Olması Boşanma Nedeni Hakkında Yapılan Yorumlar

1. erkin diyor ki:

eşimi artık sevmiyorum ne yapmalıyım

2. Nilsu diyor ki:

anlaşmalı boşanmak istiyorum

3. Merve diyor ki:

boşanma davasını ben mi açmalıyım

4. Sedat diyor ki:

Boşanma avukatı bulmam konusunda yardım edebilirmisiniz

5. Serhan diyor ki:

en kısa sürede nasıl boşanabilirim

6. kamile diyor ki:

boşanma sonrası nafaka için yardım lütfen

7. Nihan diyor ki:

Emeğinize sağlık size nasıl ulaşabilirim?

8. kamile diyor ki:

eşimi sevmiyorum yardım lütfen