Türkiye’deki Boşanma Avukatları

Boşanma Davası AvukatıMakaleler9 Yorum17 Eylül 2014

Yurt dışında boşanma gerçekleştiren ya da ülkemizde boşanma davası açmak isteyen bireylerin hukuki süreci yönetmek adına uzman boşanma avukatları tarafından hizmet almaları gerekebilir. Bu gibi durumlarda bireylerin Türkiye’deki boşanma avukatları aracılığı ile gerek boşanma davalarını gerekse de boşanmanın Türkiye’de tanınması davalarını yürütmeleri onların en kısa sürede bu problemden kurtulmalarını sağlamaktadır.

Türkiye’deki Boşanma Avukatları

Türkiye’deki boşanma avukatları müvekkillerinin en ihtiyaç duyduğu konuda onları destekleyen ve hukuki açıdan sorunun çözülmesini bir yandan en kısa sürede gerçekleştiren bir yandan da dava sonunda müvekkilinin karşılaşabileceği hak kayıplarının önüne geçebilen uzman hukukçulardır.

Yurtdışında boşanmış bireylerin boşanma kararları Türkiye’de tanınmamaktadır. O nedenle yabancı mahkeme kararı ile boşanmış kişilerin Türkiye’de boşanma tanıma tenfiz davası açmaları gerekir. Aksi durumda yurtdışında boşanma gerçekleştiren kişiler Türkiye’de hala evli olarak görünmektedir. Bu durum ileride başka sorunların da ortaya çıkmasını sağlamaktadır. Boşanmanın Türkiye’de tanınması adına boşanma tanıma tenfiz davası açılmaması durumunda yurtdışında boşanma gerçekleştirmiş kişiler Türkiye’ye döndüklerinde tekrar evlenememektedirler. O yüzden Türkiye’deki boşanma avukatları ile bu sürecin bir an evvel çözülmesi önerilmektedir. Boşanma tanıma tenfiz davalarında Türkiye’deki boşanma avukatları ile davanın açılması durumunda dava süresi bir hafta ile 3 ay arasında sürer. Fakat bireylerin Türkiye’deki boşanma avukatları tarafından destek almadan kendileri açmaları durumunda dava yıllarca sürebilmektedir. Davanın takibi, davanın yürütülmesi, duruşmalarda gerekli adımların atılması, gerekli evrakların tahsis edilmesi gibi bir çok unsur Türkiye’deki boşanma avukatları ile sürecin yönetilmesinin önemini arttırmaktadır.

Türkiye’de boşanma davası açmak istiyorum diyen ve yurt dışında ikamet eden bireylerin de Türkiye’ye gelmek yerine Türkiye’deki boşanma avukatları ile iletişime geçerek davalarının kendilerini savunacak en iyi boşanma avukatı tarafından yürütülmesi onlarında menfaatine olan bir durumdur. Türkiye’deki boşanma avukatları için verilecek vekalet sayesinde davalarına gelmeden de boşanma işlemlerinin yürütülmesi sağlanabilmektedir. Türkiye’deki boşanma avukatları müvekkillerinin gerek en kısa sürede sorununun çözülmesi gerekse de dava neticesinde yaşanabilecek hak kayıplarının önüne geçilmesi adına müvekkillerine mutlak fayda sağlamaktadır.

Türkiye’deki Boşanma Avukatları Hakkında Yapılan Yorumlar

1. Mehtap diyor ki:

Türkiye’deki Boşanma Avukatları ile ilgili size danışmak istiyorum

2. Derya diyor ki:

eşimden boşanmak için ne önerirsiniz

3. Mehmet diyor ki:

boşanma davası sürerken nelere dikkat etmeliyim

4. Fikret diyor ki:

boşanırsam mal paylaşımı nasıl olur

5. Nilsu diyor ki:

Boşanırsam çocuğumu alabilir miyim

6. Sedef diyor ki: